۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۸

همه اردبیل چشم شده است؛

دارالارشاد میزبان انفاس قدسی ۳۴۰۰ شهید اردبیل

دارالارشاد میزبان انفاس قدسی ۳۴۰۰ شهید اردبیل

اردبیل- دارالارشاد و دارالامان اردبیل امروز میزبان انفاس قدسی سه هزار و ۴۰۰ لاله گلگون کفنی است که چشم‌ها را خیره خود کردند.

خبرگزاری مهر- گروه‌استان‌ها: از اولین ساعات صبح یکشنبه شهر اردبیل آماده برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل است که بیش از یک سال مقدمات برگزاری آن فراهم شده است.

اردبیل قهرمان امروز در حالی شاهد برگزاری این کنگره است که بارش باران تابستانی هوای این شهر را مطبوع کرده و شهدا با حال و هوای بارانی نظاره‌گر این مجلس نورانی هستند.

کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در حالی امروز در اردبیل برگزار می‌شود که در شب شهادت دردانه امام حسین، حضرت رقیه (س) همه اردبیل چشم شده و نظاره‌گر این شور و شعور شهادت‌طلبانه است.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن در هشت سال دفاع مقدس دین خود را به اسلام و نظام ادا کرده و مقام معظم رهبری نیز فرمودند؛ آذربایجان سر ایران است و اردبیل در دفاع مقدس سر داد تا ایران بماند و سرداران رشید چنین صحنه‌های زیبایی را رقم بزنند.

در کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل که از همه اقشار، بسیجیان، اصناف، گروه‌های جهادی، کارکنان ادارات و… حضور دارند سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران استان اردبیل سخنرانی خواهد کرد.

از ابتدای صبح امروز مردم دسته دسته و گروه گروه در قالب دستجات بسیجیان، جهادگران و محلات در محل سالن رضازاده حاضر شده و تا دقایقی دیگر بزرگداشت کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در این سالن ۶ هزار نفری آغاز خواهد شد.

کد خبر 5865572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha