۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۲

نظامیان آمریکا شهروند آلمانی را به قتل رساندند

نظامیان آمریکا شهروند آلمانی را به قتل رساندند

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که چند نظامی آمریکایی با چاقوکشی یک شهروند آلمانی را به قتل رساندند، اما قاتلان تحویل دستگاه قضایی آمریکا داده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، پلیس آلمان اعلام کرد دو سرباز آمریکایی را به جرم چاقوکشی و قتل یک شهروند آلمانی در شهر «ویلیش» بازداشت کرده است.

به گفته پلیس آلمان، این دو سرباز به همراه دو نظامی آمریکایی دیگر که از صحنه جنایت فرار کردند در درگیری با شهروند آلمانی در یک باشگاه شبانه، او را به قتل رساندند.

پلیس به نقل از شاهدان عینی دراین‌باره تشریح کرد که «در این درگیری یک جوان ۲۸ ساله با ضربات چاقو کشته شد و ۴ نفر دیگر که ۲ مرد و ۲ زن بودند، از محل جنایت دور شدند.» همچنین گزارش شد که ۲ مظنون متواری، ۲ مرد ۲۵ و ۲۶ ساله بودند که پلیس آن‌ها را بازداشت کرد.

بنابر گزارش رسانه‌های آلمان مقامات این کشور پرونده این قتل و چند نظامی متهم آمریکایی را طبق قوانین سازمان پیمان آنتلانتیک شمالی (ناتو) تحویل دستگاه قضایی آمریکا داده‌اند.

نیروهای نظامی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم به عنوان بخشی از نیروهای ناتو در آلمان حضور دارند. با این حال پس از پایان جنگ سرد، از حدود ۲۰۰ هزار سرباز در سال ۱۹۹۰ به ۳۴ هزار و ۵۰۰ سرباز به امروز کاهش یافته است.

کد خبر 5866593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha