۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

فرمانده انتظامی استان زنجان:

همه در تولید امنیت پایدار نقش فعال دارند

همه در تولید امنیت پایدار نقش فعال دارند

زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و همه در تولید امنیت پایدار نقش فعال دارند، گفت: رسانه ها در این امر نقش مهمی برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد طراقیه ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: خبرنگاران در موضوع تبیین و انعکاس دستاوردها و موفقیت‌ها به خوبی قلم می‌زنند و وقایع را به تصویر می‌کشند.

وی با بیان اینکه ما اکنون وسط جنگ رسانه‌ای تمام عیار هستیم که دشمن علیه ما به کار انداخته است، ابراز کرد: دشمنان برخی از اقدامات فراجا در حوزه جرایم خشن را نقض حقوق شهروندی می‌دانند و با استفاده از کلمات وقایع را به نحو دیگر نشان می‌دهند و در این بین خبرنگاران به درستی با این هجمه مقابله و نقش همکاران نیروی انتظامی را تبیین می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان امیدآفرینی را یکی از رسالت‌های خبرنگاران دانست و گفت: اصحاب رسانه در عرصه بزرگ لکه کوچکی را می‌بینند که می‌توانند آن را برجسته یا با هنرمندی آن را کم اثر کنند.

سردار طراقیه تصریح کرد: دشمن در پی این است که اعتماد عمومی را بگیرد و اراده‌ها را تسخیر کند اما رسانه‌های ما به قدرت کلمات و ظرفیت تصاویر به خوبی آشنا هستند و کلمات و تصاویر قدرت تکثیر و انتقال دارند و می‌توانند مؤثر واقع شوند.

وی با اشاره به اینکه شهدای بسیاری فدای نظم و امنیت شدند، عنوان کرد: امنیت محصول جمعی است و همه در تولید امنیت پایدار نقش فعال دارند و تلاش داریم با هم‌افزایی این امنیت را به نحو ممکن را جاری کنیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اصحاب رسانه در این امر نقش مهمی برعهده دارند، تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد دشمنان امنیت مردم را به خطر بیندازند.

کد خبر 5867008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha