۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

فرماندار شفت تاکید کرد؛

لزوم افزایش سهمیه آرد خام پزی در سطح روستاها و ییلاقات شفت

لزوم افزایش سهمیه آرد خام پزی در سطح روستاها و ییلاقات شفت

شفت- فرماندار شهرستان شفت گفت: با توجه جمعیت شناور در طول هفته به ویژه در ایام تعطیل روستاها و ییلاقات این شهرستان نیاز به افزایش سهمیه آرد دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی صبح دوشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اظهار کرد: با توجه به حضور گردشگران و مسافران در مناطق روستای و ییلاقی و همچنین فصل کاری کشاورزی سهمیه فعلی آرد این شهرستان جوابگوی نیازهای مسافران نیست.

فرماندار شفت با بیان اینکه بازرسان و اعضای کارگروه آرد و نان از نانوایی‌های شهرستان به صورت مستمر بازدید کنند، افزود: گزارش دقیق از وضعیت سهمیه آرد، پخت و مسائل بهداشتی به فرمانداری ارسال شود.

نقدی بیان کرد: نانوایی‌هایی که موازین بهداشتی را رعایت نکرده و یا طبق سقف سهمیه تعیین شده در روز پخت نمی‌کنند، شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی و نانوایی‌های شهرستان تاکید و گفت: همه تخلفات، کم فروشی‌ها، فروش‌های نامتعارف در سامانه به صورت کامل رصد و قابل پیگیری است.

نقدی با تاکید بر اینکه باید نظارت‌ها در تمامی روزهای هفته با دقت بیشتری صورت گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود، افزود: نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت‌های مهم کارگروه آرد و نان، در راستای رضایت مندی شهروندان باشد.

فرماندار شفت تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه افزایش قیمت خودسرانه از جمله در نانوایی‌ها مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان، بررسی شود و با فرد متخلف برخورد صورت گیرد.

وی خواستار افزایش سهمیه نان خام پزی در روستاها و ییلاقات با توجه به حضور گردشگران در امام زاده ابراهیم (ع) و اسحاق (ع) و همچنین فصل کاری کشاورزی شد و تصریح کرد: سهمیه فعلی آرد این شهرستان جوابگوی نیازها این شهرستان نیست.

فرماندار شفت ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی، وزن چانه، رعایت ساعات پخت نانوایی‌ها، ارتقا کیفیت پخت نان، نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی‌ها تشویق نانوایی‌های دارای عملکرد مثبت و برخورد قاطع با متخلفین مورد تاکید است.

کد خبر 5867092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha