صهیونیست‌ها راه فرار را در پیش گرفته‌اند

صهیونیست‌ها راه فرار را در پیش گرفته‌اند

رسانه‌های عبری زبان از افزایش شدید تعداد صهیونیست‌های مایل به دریافت گذرنامه کشورهای مختلف خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، شاخص‌های متعدد حکایت از آن دارد که طی چند ماه گذشته تعداد صهیونیست‌هایی که تمایل دارند گذرنامه کشورهای مختلف را به دست بیاورند با افزایش شدیدی روبرو بوده است.

وبگاه عبری زبان وای نت (وابسته به روزنامه یدیعوت آحارونوت) با انتشار گزارشی در این‌باره اذعان کرد: اسرائیلی‌ها برای دریافت گذرنامه‌های بیگانه هجوم آورده‌اند.

این وبگاه عبری زبان در گزارش خود اشاره کرد که کشورهایی چون فرانسه، رومانی و پرتغال از تعداد بی‌سابقه درخواست‌های ارایه‌شده از سوی شهرک‌نشینان جهت دریافت گذرنامه این کشورها خبر داده‌اند.

برخی گروه‌های صهیونیستی در ابتدای سال جاری فراخوان‌هایی را در رابطه با ترک اراضی اشغالی صادر کرده بودند و دلیل صدور این فراخوان‌ها را هراس از تاثیرات تصویب لوایح کابینه نتانیاهو روی زندگی خود عنوان نموده بودند.

وبگاه وای نت در ادامه اعلام کرد که یک دیپلمات اروپایی گزارش‌های مبنی بر هجوم صهیونیست‌ها به سفارت‌خانه‌های کشورهای مختلف جهت دریافت گذرنامه این کشورها را مورد تایید قرار داده است.

این وبگاه تصریح کرد که تعداد زیادی از خانواده‌های صهیونیست درخواست دریافت گذرنامه کشورهای گوناگون را ارایه کرده‌اند، صف انتظاری طولانی و بی‌سابقه برای این امر تشکیل شده و به نظر می‌رسد که این موضوع به یک پدیده مبدل شده است.

وای نت در ادامه افزود: برخی دلیل این پدیده را قانون اصلاحات قضایی می‌دانند و برخی دیگر بر این باورند که دلیل این موضوع افزایش هزینه‌های زندگی است.

به گزارش وای نت سفارت‌خانه‌های فرانسه، هلند، رومانی، پرتغال، اسپانیا، آلمان و ایتالیا از جمله سفارت‌خانه‌هایی بوده‌اند که شاهد افزایش درخواست دریافت گذرنامه از سوی صهیونیست‌ها بوده‌اند.

این وبگاه عبری زبان در ادامه به سخنان مسئولان سفارت‌خانه‌های اسپانیا و فرانسه در اراضی اشغالی استناد کرده که افزایش بی‌سابقه درخواست‌های صهیونیست‌ها جهت دریافت گذرنامه این ۲ کشور را مورد تایید قرار داده‌اند.

کد خبر 5869109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha