نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد:

شورای امنیت به سکوت خود در برابر اشغالگران پایان دهد

شورای امنیت به سکوت خود در برابر اشغالگران پایان دهد

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اشاره به تجاوزهای مداوم رژیم صهیونیستی به سوریه از شورای امنیت خواست که به سکوت خود پایان بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در جریان جلسه شورای امنیت خواستار مسئولیت‌پذیری این شورا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.

صباغ گفت: اشغالگران اسرائیلی با تداوم تعرض‌های خود به اراضی سوریه و اقدامات جنایتکارانه خود در حق مردم سوریه در جولان اشغالی، باعث افزایش تنش در منطقه می‌شوند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در ادامه افزود: سوریه از شورای امنیت می‌خواهد که به سکوت خود پایان دهد و مسئولیت‌های خود در رابطه با ممانعت از اجرای سیاست‌های اشغالگران و متجاوزان و مجازات مرتکبان این اقدامات را به انجام برساند.

صباغ با اشاره به اقدامات آمریکا در سوریه و منطقه ادامه داد: آمریکا، پشتیبانی از سازمان‌های تروریستی و به کارگیری آن‌ها در راستای اهداف خود و شبه‌نظامیان جدایی طلب را ادامه می‌دهد و از این سازمان‌ها به عنوان ابزاری برای اجرای برنامه‌های خود در قبال سوریه و منطقه استفاده می‌کند.

وی افزود: تداوم حضور غیرقانونی نظامیان ترکیه در اراضی سوریه و حمایت و پشتیبانی از تروریست‌ها مانع از ثبات در سوریه می‌شود.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در ادامه گفت: بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی ملت سوریه نیازمند توقف فوری اقدامات ظالمانه غرب و پایان‌دادن به حضور نظامی غیرقانونی در اراضی سوریه است.

کد خبر 5869225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha