۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

فرماندار البرز:

افزایش اعتماد عمومی از اولویت‌های دولت سیزدهم است

افزایش اعتماد عمومی از اولویت‌های دولت سیزدهم است

قزوین- فرماندار البرز گفت: از شروع به کار دولت مردمی تا به امروز اصلی‌ترین موضوع و شاخص عملکرد دولت، افزایش اعتماد عمومی بود.

مصطفی غفوری فرماندار البرز گفت: ظرفیت‌های شهرستان به خوبی برای همگان مشهود است و استفاده و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها هنر مدیران می‌باشد، لذا دستگاه‌ها ابتدا باید با همه محدودیت‌های موجود بتوانند عملکرد مطلوبی از خود در راستای سیاست‌های دولت ارائه دهند و بر همین اساس، ادارات نسبت به هویت بخشی مجموعه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی غفوری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که به مناسبت آغاز هفته دولت و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر، در مزار شهدای شهر الوند برگزار شد اظهار کرد: هفته دولت در حقیقت فرصت مناسبی است تا اقدامات یکساله مسئولین در دولت به مردم گزارش شود.
وی افزود: باید فرصت هفته دولت برای تبیین و تبلیغ سیاست‌های دولت سیزدهم و اقداماتی که در این راستا صورت گرفته و موجبات پیشرفت و توسعه کشور را فراهم آورده است مغتنم بشماریم.

فرماندار البرز ادامه داد: دولت روند خود که از آغاز به کار خود در پیش گرفته است را با همه فراز و نشیب‌ها، مشکلاتی که از گذشته بر پیکره کشور نقش بسته، موضوعات منطقه و همسایگان و همچنین دسیسه‌های مختلف دشمن که خدمت رسانی به مردم را نشانه گرفته است متوقف نکرده و همواره بر جهادی عمل کردن مسئولین تأکید دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته سال پیچیده‌ای در همه ابعاد سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی بود ولی با این شرایط دولت دست از کار نکشید و بر راهبردهای زیرساختی به ویژه در مسائل اقتصادی تأکید کرد و ریل گذاری‌های بسیاری از موضوعات زیربنایی در کشور صورت بنیان گذاشته شد.

فرماندار البرز در خصوص شاخص‌های کلیدی دولت گفت: در ابتدای شروع به کار دولت مردمی، اصلی‌ترین موضوع و شاخص عملکرد دولت، اعتماد سازی مردمی بود.

وی بیان کرد: بعد از تحقق اعتماد مردم به دولت و کارگزاران آن، حال نوبت به میان آمدن خود مردم به عرصه و مردمی سازی دولت است که با تأکید شخص رئیس محترم جمهور ساز و کار آن در حال انجام است.

غفوری ادامه داد: این اقدام در جهت استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی در جهت توسعه کشور و در همه ابعاد صورت می‌گیرد که البته نیازمند سازماندهی درست و دقیق جامعه هدف و برنامه‌ریزی مطلوب در اجرای کار می‌باشد.

وی افزود: موضوعات فرهنگی و توجه ویژه به بنیان خانواده در این دولت در همه ابعاد حتی موضوعات عمرانی نیز دیده می‌شود که مستلزم نگاه ویژه و دغدغه‌مند مدیران شهرستان، در همه سطوح است.

فرماندار البرز در خصوص رویکرد ادارات شهرستان تأکید کرد: ظرفیت‌های شهرستان به خوبی برای همگان مشهود است و استفاده و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها هنر مدیران می‌باشد، لذا دستگاه‌ها ابتدا باید با همه محدودیت‌های موجود بتوانند عملکرد مطلوبی از خود در راستای سیاست‌های دولت ارائه دهند و بر همین اساس، ادارات نسبت به هویت بخشی مجموعه خود اقدام کنند تا ضمن القای روحیه جهادی، اهداف دولت و توسعه شهرستان محقق گردد.

وی ادامه داد: امروز با همه محدودیت‌ها و فرصت سوزی‌های گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی هدفمند در شهرستان البرز هستیم و رویکرد ما در حوزه شهرستان، پیگیری همه موضوعات در همه ابعاد با محوریت تأمین سرانه‌های شهرستان با توجه بر ظرفیت‌های جمعیتی و زیرساختی موجود است.

غفوری خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان البرز، بیش از ۳۶ پروژه، با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: آبرسانی به روستای ولامدر، آبرسانی و احداث خط انتقال به روستای شترک ازمهرگان، فاز مقدماتی تصفیه خانه فاضلاب شریفیه و پایش تصویری شهر الوند از شاخص ترین پروژه‌هایی است که در هفته دولت در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5869727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha