العاروری در واکنش به تهدید مجدد ترور رهبران حماس مطرح کرد؛

مقاومت در کرانه باختری در غلیان و خروش است؛باکی از تهدیدات نداریم

مقاومت در کرانه باختری در غلیان و خروش است؛باکی از تهدیدات نداریم

عضو جنبش حماس در اظهاراتی گفت: هرگز ترس و هراسی از تهدیدات دشمن صهیونیستی نداریم و کرانه باختری با مقاومت قهرمانانه خود دوباره به روزهای باشکوه خود بدون جرثومه صهیونیست‌ها باز خواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس پنجشنبه شب در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای الاقصی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند ملت فلسطین را از تاریخ، سرزمین، حال و آینده و مقدسات خود دور و جدا کند اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و از اصول خود کوتاه نمی‌آییم.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی در ترور رهبران حماس گفت: حماس ترسی از اینگونه تهدیدات ندارد و مقاومت فلسطین هرگز تسلیم لفاظی‌های سران صهیونیستی نخواهد شد و با قدرت تمام دوشادوش مردم فلسطین تا اخراج اشغالگران از خاک فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

صالح العاروری افزود: تهدیدات اشغالگران علیه سران حماس تازگی ندارد و آنان هر روز فرزندان ما را که این جنبش نیز بخشی از این مردم است به خاک و خون می‌کشند، اما ما نیز به مبارزه و پیگرد جنایتکاران ادامه می‌دهیم، زیرا بر حقیم و آنان متجاوز هستند.

عضو جنبش حماس تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری در حال خروش و غلیان است و روزانه شاهد مبارزه جوانان فلسطینی در سرتاسر کرانه باختری علیه اشغالگری و شهرک سازی‌های غصبی هستیم و این موج مقاومت در کرانه باختری نوید بخش بازگشت روزهای باشکوه است.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس افزود: ما هرگز تسلیم نخواهد شد و ملت ما هم قصد تسلیم شدن ندارد. ما ملتی هستیم که به آنچه که اشغالگران تحمیل می‌کنند، تسلیم نمی‌شود.

این عضو حماس با بیان اینکه نه امتیاز می‌دهیم و نه تسلیم می‌شویم، گفت: این اشغالگران هستند که باید از این آب و خاک بروند و این ملت فلسطین است که باقی خواهد ماند.

صالح العاروری گفت که مقاومت فلسطینیان از روز اول اشغالگری صهیونیست‌ها آغاز شد و ما اشغالگران را همانطور که از غزه بیرون راندیم، از کرانه باختری نیز بیرون خواهیم راند.

رسانه‌های رژیم اسرائیل بعد از دو عملیات ضد صهیونیستی فاش کردند که کابینه این رژیم تصمیم گرفته برای مقابله با این عملیات که هر روز بیشتر می‌شود، رهبران حماس و جهاد اسلامی را در خارج ترور کند.

کد خبر 5869983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha