۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

ترامپ عکس خود در زندان را منتشر کرد

ترامپ عکس خود در زندان را منتشر کرد

رئیس جمهور پیشین آمریکا با انتشار عکس خود در زندان شهر فولتون کانتی به شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا با انتشار عکسی که در مدت‌زمان کوتاه بازداشت وی در زندان شهر فولتون کانتی ایالت جورجیا از وی گرفته شده بود به شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) بازگشت.

وی روز جمعه در نخستین پست خود در این شبکه اجتماعی پس از تعلیق حساب کاربری وی در ژانویه ۲۰۲۱ با انتشار عکس خود در زندان شهر فولتون کانتی که نخستین عکس کیفری یک رئیس جمهور آمریکا در تاریخ ایالات متحده به شمار می‌آید نوشت: مداخله در انتخابات… هرگز تسلیم نشو!

دونالد ترامپ در ضمیمه این پست، لینک پست خود در شبکه اجتماعی تحت مالکیت خویش را نیز قرار داد. ترامپ در این پست نوشت: با وجود این‌که هیچ جنایتی مرتکب نشدم بازداشت شدم. مردم آمریکا می‌دانند که چه خبر است. این رخ‌دادها تمسخر عدالت و مداخله در انتخابات است.

وی افزود: راست‌گرایان می‌خواهند شما را بترسانند تا به یک سیاستمدار خارج از جریان آنها که مردم آمریکا را در جایگاه اول قرار می‌دهد رای ندهید، اما امروز من با پیامی ساده به نمایندگی از تمامی جنبشمان وارد دهان شیر شده‌ام: هرگز از انجام وظیفه خود و نجات آمریکا دست نخواهم کشید و تسلیم نخواهم شد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا با درخواست از هواداران خود برای کمک مالی به «کمیته مشترک ترامپ برای نجات آمریکا» افزود: اگر عملکرد شما به خاطر سیطره افراد شرور بر کشورمان بد بوده، هرکاری که می‌توانید انجام دهید، حتی کمک مالی! اما اگر می‌توانید، لطفاً برای اخراج جو بایدن حیله‌گر از کاخ سفید و نجات آمریکا از این دوره تاریک مشارکت کنید.

گفتنی است دادگاه قضائی ایالت جورجیا با صدور کیفرخواست قضائی علیه ترامپ و ۱۸ تن دیگر از نزدیکانش، ترامپ را متهم به مداخله و باج گیری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به نفع خود کرد.

پیش از این ۳ پرونده کیفری دیگر علیه رئیس جمهور پیشین آمریکا به جریان افتاده بود، اما این پرونده که چهارمین پرونده قضایی ترامپ است، حاوی جدی‌ترین اتهام‌ها علیه اوست.

کد خبر 5870095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha