۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

امام جمعه قزوین:

گرانی‌ها با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود

گرانی‌ها با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود

قزوین- امام جمعه قزوین با اشاره به وضعیت بازار و معیشت در جامعه گفت: گرانی‌ها با نظارت بیشتر بر بازار کنترل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز پزشک اظهار کرد: دانشمندان ما در داروسازی پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی داشته‌اند و هر روز این پیشرفت‌ها بیشتر می‌شود، خدا را بابت این موضوع شاکریم و امیدواریم خداوند بر توفیقات دانشمندان ما بیفزاید.

وی با اشاره به حضور جمهوری اسلامی در گروه بریکس افزود: اجلاس سران گروه بریکس که رئیس‌جمهور به این منظور به آفریقای جنوبی سفر کرده بودند، بسیار مهم است.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: حذف سیطره دلار در منطقه و در بین کشورهای عضو اصلی ترین موضوع این اجلاس و کشورهای عضو است و نکته جالب اینجاست که هر روز بر کشورهای عضو این گروه افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه کشورهای دنیا شروع کرده‌اند سیطره دلار را از معادلات تجاری حذف کنند، تصریح کرد: انزوای دلار یک گام اساسی در انزوای آمریکا و افول استکبار جهانی است.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: حضور جمهوری اسلامی در بین کشورهای بریکس خبر خوبی بود که در آستانه هفته دولت از دولت شنیده شد و امیدوارم مردم نتایج آن را حس کنند.

وی گفت: دولت با تمام توان به دنبال خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات مردم و این را می‌توان از فضای کار و خدمتی که بر کشور حاکم شده متوجه شد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: از سوی دیگر دولت باید نظارت خود را بر بازار بیشتر کند تا ارزاق عمومی ارزان‌تر و سالم‌تر به دست مردم برسد.

وی در پایان با بیان اینکه گرانی‌ها تا حد ممکن باید کنترل شده و این روند افسارگسیخته باید از بین برود، افزود: قیمت‌های متفاوت یک کالا در بازار نشان از عدم نظارت بر بازار است و حواس مسئولان باید بیشتر به سفره مردم باشد.

کد خبر 5870388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha