۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

با حضور معاون وزیر علوم صورت گرفت؛

افتتاح و بازدید از چندین طرح و پروژه عمرانی در دانشگاه شهید مدنی

افتتاح و بازدید از چندین طرح و پروژه عمرانی در دانشگاه شهید مدنی

تبریز- چند پروژه عمرانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چند طرح شامل سالن ورزشی خوابگاه المهدی در زیربنای ۹۱۴ متر مربع در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان صبح شنبه با حضور معاون وزیر علوم افتتاح شد که یکی از مطالبات جدی دانشجویان بوده است. اجرای فونداسیون سازه به ابعاد ۳۲*۲۲ متر و با ارتفاع کناری ۷ متر برای سوله اصلی و ۱۰*۲۱ متر و با ارتفاع کناری ۳ متر برای بچه سوله می‌باشد.

همچنین فاز سوم تصفیه خانه دانشگاه به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب در شبانه روز بوده که با استفاده از روش‌های هوادهی عمقی در استخرهای هوازی انجام می‌گیرد. این پروژه با احداث استخرهای هوادهی، تغلیظ و کلرزنی و استخرهای آنوکسیک در فاز سوم افتتاح گردید. در مجموع سه فاز، کل ظرفیت تصفیه به ۹۰۰ متر مکعب در شبانه روز می‌رسد و معادل ۷۵ درصد ظرفیت فاضلاب ورودی به تصفیه خانه است.

گفتنی است؛ طرح‌های بازدید شده نیز شامل پروژه‌های نیمه تمام احداث و تجهیز دانشکده فنی، بوفه و سالن رفاهی مرکزی دانشگاه، پروژه دانشکده کشاورزی، تکمیل نواقصات و بروزرسانی تجهیزات تصفیه خانه و خوابگاه الزهرا می‌باشد.

کد خبر 5870815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha