۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس خبر داد؛

برگزاری طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس» در شهرستان آباده

برگزاری طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس» در شهرستان آباده

شیراز - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری نخستین برنامه طرح «اردوی کتاب‌خوانی عشایر» در منطقه ییلاقی «کمینگاه» دهستان خسرو و شیرین شهرستان آباده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین فیروزی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در اجرای سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی، توسعه خدمات کتاب‌خوانی و کتابخانه‌ای یکی از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس است.

وی اضافه کرد: با همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان و دستگاه‌های متولی امور عشایر در تلاش هستیم، فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را بیشتر از گذشته در بین عشایر استان فارس ترویج کنیم؛ ازاین‌رو با تفاهم‌نامه‌هایی که منعقد شده، برنامه‌ریزی‌های جدیدی توسط کارشناسان طراحی و اجرا شده است.

فیروزی با اشاره به اینکه برنامه «اردوی کتاب‌خوانی عشایر فارس» در سایر مناطق عشایری فارس نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: رویداد ارائه خدمات فرهنگی در مناطق عشایر نشین استان فارس با عنوان «اردوی کتاب‌خوانی عشایر» از شهرستان آباده آغاز و امید است تا پایان سال و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت‌گرفته در همه نقاط استان فارس که عشایر کوچ رو حضور دارند این برنامه برگزار شود.

او افزود: در این اردوی یک‌روزه؛ کتاب‌خوانی، مسابقه‌های کتاب‌خوانی، نشست‌های کتابخوانی، اجرای نمایش، قصه گویی، جمع خوانی، نقاشی، شعرخوانی و بلند خوانی در منطقه عشایر نشین و ییلاقی «کمین‌گاه» شهرستان آباده برگزار شد.

کد خبر 5871805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha