۲۵ آبان ۱۳۸۶، ۱۱:۱۱

داستان برتر جشنواره کبوتر حرم در سمنان معرفی شد

سمنان - خبرگزاری مهر: داستان "می خواهم مجاور شوم" اثر وحید آقا کرمی از استان آذربایجان شرقی عنوان نخست سومین جشنواره بین المللی داستان های کوتاه با عنوان کبوتر حرم در سمنان را کسب کرد.

مسئول کمیته داروان سومین جشنواره بین المللی داستان های کوتاه کبوتر حرم شامگاه امشب در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار مهر در سمنان گفت: داستان داروخانه خیابان هشتم اثر وحیده ابراهیم زاده از خراسان رضوی نفر دوم این جشنواره شد.

اسماعیل همتی تصریح کرد: آزاد قدرتی از استان سمنان با اثر قطار ساعت هشت مقام سوم این جشنواره را به خود اختصاص داد و عطیه جوادی راد از اصفهان با داستان گلاب پاش نقره عنوان چهارمی این جشنواره را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجید ذاکری از خوزستان با اثر کمتر از آهو نیستم و داستان خوانده یا ناخوانده اثر مژده عباسی از هرمزگان و داستان نور سبز فاطمه جعفری از تهران و سید حیدر حسینی از ایلام با داستان اسکناس های صد دلاری عناوین پنجم تا هشتم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

همتی با اشاره به انتخاب هشت اثر دیگر به عنوان آثار برگزیده و قابل تقدیر گفت: در بخش ویژه جشنواره با عنوان اتحاد ملی و انسجام اسلامی، احسان اکبری از زنجان، اکرم حاجی پروانه از سمنان و شیرین صبوری از یزد نفرات اول تا سوم این بخش لقب گرفتند.

به گفته وی، سه اثر برتر در بخش امام رضا(ع) به جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در مشهد راه یافتند.

کد خبر 587198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha