۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۲۰۳؛

فراگیری ۳۴۰۰ زائر و موکب‌دار از آموزش‌های امدادی هلال احمرخوزستان

فراگیری ۳۴۰۰ زائر و موکب‌دار از آموزش‌های امدادی هلال احمرخوزستان

اهواز- معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: سه هزار و ۴۰۰ نفر از زائران حسینی، هیئت‌های عزاداری و… آموزش‌های آمادگی در مقابل مخاطرات شایع تجمعات محرم و اربعین را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی طحان پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از برگزاری ۵۶ دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات شایع تجمعات محرم و اربعین و کمک‌های اولیه از سوی هلال احمر خوزستان خبر داد.

وی بیان کرد: با همکاری بیش از ۴۰ مربی استان خوزستان، سه هزار و ۴۰۰ نفر شامل زائران اربعین حسینی، هیئت‌های عزاداری، مساجد، حسینیه‌ها، تکایا آموزش‌های آمادگی را در برابر مخاطرات شایع تجمعات محرم و اربعین و کمک‌های اولیه فرا گرفتند.

طحان ادامه داد: آمادگی در برابر مخاطرات شایع در تجمعات انبوه و کمک‌های اولیه با رویکرد خود امدادی و دیگر امدادی از جمله اهداف برگزاری دوره‌ها است.

وی افزود: فراگیران در این دوره رفتارهایی اعم از نکات مدیریتی ایمنی در تجمعات را فرا گرفته و ایمنی‌بخش خود و خانواده خود در تجمعات ایام محرم به‌منظور کاهش آسیب‌های احتمالی خاص خواهند بود.

طحان تاکید کرد: مربیان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در طول طریق الحسین و با حضور در تجمعات مانند حسینیه‌ها و تکایا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌کنند.

کد خبر 5872049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha