۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

در دولت سیزدهم محقق شد؛

احداث و ارتقای ۴۱ سایت تلفن همراه در استان بوشهر

احداث و ارتقای ۴۱ سایت تلفن همراه در استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: از آغاز دولت سیزدهم تا پایان مرداد ماه سال جاری، در استان بوشهر ۲۱ سایت تلفن همراه احداث و ۲۰ سایت ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه ارتباطات روستایی و اتصال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت، از مهمترین اولویت‌های حوزه ارتباطات در دولت سیزدهم است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: از آغاز دولت سیزدهم تا پایان مرداد ماه سال جاری، در استان بوشهر ۲۱ سایت تلفن همراه احداث و ۲۰ سایت ارتقا یافته و ۶۰ روستا با هفت هزار و ۶۵۰ خانوار و با جمعیت ۳۲ هزار و ۵۷۰ نفر را تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار داده است.

وی در خصوص اجرای پروژه‌های فیبر نوری اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، پروژه فیبرنوری به طول ۱۱۴ کیلومتر در شهرستان دشتستان و پروژه توسعه شبکه فیبرنوری به میزان ۱۵۴ کیلومتر در شهرهای بوشهر و عالی‌شهر و دلوار اجرا شد.

سملیان ضمن تاکید به اولویت برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات، اشاره کرد: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد از ۴۰۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، تحت پوشش خدمات ارتباطی (صوت) هستند. که از این تعداد، ۹۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای اینترنت پرسرعت و ۹۸ درصد به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

کد خبر 5872980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha