۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰

تسلیت هیئات مذهبی بابل درپی ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام مویدی

 تسلیت هیئات مذهبی بابل درپی ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام مویدی

بابل- هیئت و موکب یا فاطمه الزهرا (س) بابل و ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی در کربلای معلی ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام مویدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت هیئت یا فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها شهرستان بابل و موکب حضرت فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا در پی ارتحال حجت‌الاسلام مویدی آمده است: رحلت عالم عارف، مجاهد خستگی‌ناپذیر و استاد اخلاق و تربیت، عالم بزرگ شهرمان، مرحوم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مویدی را به همه‌ی دوست‌داران و ارادتمندان ایشان به ویژه همسر مکرم و فرزندان محترم و اخوان گرامی و خاندان مکرم مویدی تسلیت عرض می‌کنیم.

در ادامه آمده است: ضور این عالم برجسته و اثرگذار در شهرستان بابل و اقصی نقاط کشور منشأ خدمات بسیار پربرکت بوده و فقدان آن روحانی با اخلاص موجب تأثر و تالم هست.

همچنین تصریح شده است: او که با ناله‌ها و ضجه‌های خود مسجد کاظم‌بیک را مملو از عطر و بوی حضرت امام زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف می‌کرد، امروز بار سفر بسته و دوست‌داران خود را برای همیشه داغدار کرد.

در ادامه این پیام آورده شده است: سال‌ها فعالیت تبلیغی در صدا و سیما، مدیریت حوزه علمیه خاتم‌الانبیاء، تدریس در حوزه و دانشگاه، تأسیس مؤسسه پژوهشی فرهنگی اشراق، تأسیس مجتمع آموزشی اشراق، فعالیت تبلیغی و امام جماعت مسجد کاظم‌بیک بابل، استاد مشاور در امور خانواده و مذهبی، فعالیت گسترده در حوزه تبلیغ و پژوهش دینی و تولیدات فاخر در این زمینه، ساماندهی جلسات مذهبی و برگزاری دوره‌های آموزشی، پایه‌گذاری ندبه انتظار در شهرستان بابل بخشی از خدمات ایشان در کنار هزاران فعالیت هدایت‌گرانه ایشان به اقشار و مسئولان امر و جوانان و حضور با بصیرت در تمامی صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی و حمایت ایشان از ولایت فقیه است.

او که عاشق قرآن و اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت بود، شبیه آن خاندان در شام شهادت حضرت رقیه (س) دچار سوختگی ناشی از نشت گاز شده بود، صبح امروز همچون حضرت مادر (س) با بدنی خسته و سوخته از میان ما رفت.

خادمین موکب فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در کربلای معلی که در روزهای گذشته با دعا از خداوند متعال شفای آن عاشق اهل بیت را طلب می‌نمودند، اینک داغدار فقدان آن عالم وارسته شدند.

به گزارش مهر، مراسم ترحیم حجت‌الاسلام مویدی در موکب فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در کربلای معلی برگزار شد.

کد خبر 5873465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha