۷ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مراسم بزرگداشت شهدای دولت در ۲۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهدای دولت در ۲۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر در ۲۰ نقطه شهری استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام هادی خلیلی اظهار کرد: هشتم شهریور، سالروز آسمانی شدن دو اسوه علم و تقوا شهیدان رجایی و باهنر، فرصت مناسبی برای تکریم، تبیین و ترویج شاخصه‌های فکری، رفتاری و شخصیتی این شهیدان والامقام است.

وی با بیان اینکه اگر چه عمر خدمتی این شهیدان بزرگوار کم بود اما آوازه آنها عالم‌گیر بود اظهار داشت: این شهدا در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنان، پرهیز از تکبر و نخوت، کسوت خدمتگزاری را از دست ندادند.

مشاور استاندار در امور روحانیون ادامه داد: معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به جامعه امری ضروری است و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرا و اندیشه‌های سیاسی این شهیدان است که بحمدالله برنامه‌های فرهنگی و تبیینی اثربخشی در سطح استان در حال برگزاری است.

وی همچنین با اشاره به نام‌گذاری هشتم شهریور به نام روز ملی مبارزه با تروریسم گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای ترور و جانبازان حوادث تروریستی نیز با حضور گروه‌های مردمی و مسئولین در سراسر استان طی روزهای هفتم و هشتم شهریور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام خلیلی گفت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور پرشور اقشار مردم و مسئولان در روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر اراک با سخنرانی حضرت آیت‌الله دری نجف‌آبادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5873685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha