۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان قزوین خبر داد؛

فعالیت هیئت رزمندگان استان قزوین با ۴ موکب در مسیر نجف به کربلا

فعالیت هیئت رزمندگان استان قزوین با ۴ موکب در مسیر نجف به کربلا

قزوین- مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان قزوین گفت: هیئت رزمندگان استان قزوین در مسیر نجف به کربلا با ۴ موکب به زوار اربعین خدمات ارائه می‌کند.

مرتضی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور هیئت رزمندگان استان قزوین در پیاده روی کربلا اظهار کرد: این هیئت در پیاده روی کربلا با ۴ موکب در عمودهای مختلف به زوار اربعین خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: هیئت رزمندگان قزوین در عمود ۲۱۰، هیئت رزمندگان تاکستان در عمود ۵۲۷، هیئت رزمندگان قاقازان در عمود ۵۴۷ و هیئت رزمندگان اقبالیه در عمود ۹۴۰ به زوار اربعین و عاشقان حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان قزوین با اشاره به فعالیت موکب احباب الرضای هیئت رزمندگان قزوین در عمود ۲۱۰ عنوان کرد: در این موکب ۵۰ خادم حسینی عاشقانه به زوار حسینی خدمت می‌کنند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات فرهنگی در قالب مراسم مذهبی، مراسم انس با قران، حضور ۵ طلبه و روحانی برای پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی از جمله برنامه‌های این موکب است.

کاظمی با بیان اینکه در این موکب در شبانه روز به ۲ هزار نفر خدمات اسکان ارائه می‌شود، تاکید کرد: طبخ و توزیع ۹ هزار غذای گرم در سه وعده از دیگر برنامه‌های ما در این موکب است.

وی در پایان یادآور شد: در این موکب روزانه بیش از ۱۰ هزار میان وعده نیز در میان زوار حسینی توزیع می‌شود.

کد خبر 5873755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha