۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶

شهردار علی آباد کتول:

۱۷۰ هکتار از مساحت شهر علی آباد فرسوده و ناکارآمد است

۱۷۰ هکتار از مساحت شهر علی آباد فرسوده و ناکارآمد است

علی آبادکتول-شهردار علی آباد کتول ۱۷۰ هکتار از مساحت شهر علی آباد را بافت فرسوده و ناکارآمد دانست و گفت: این میزان از مساحت شهرستان نیازمند احیا و رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کوهستانی عصر چهارشنبه در نشست خبری از رشد ۲۶۱ درصدی بودجه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بودجه شهرداری در سال گذشته مبلغ ۹۰ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به ۲۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی انجام مطالعات بازآفرینی شهری، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، طرح جایگزین میدان ولایت و اجرای تله کابین را از مهم‌ترین اقدامات عمرانی این شهرداری دانست و افزود: اجرای المان جدید میدان ولایت، تکمیل خانه فرهنگ دارکلاته و ساخت پارک الازمن از نمونه طرح‌های شاخصی است که در دستور کار قرار دارد.

شهردار علی آباد کتول با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای پارک الازمن اختصاص داده شده است، گفت: سعی داریم این پروژه را در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم.

وی توسعه متوازن در تمامی محلات را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرداری دانست و اظهار کرد: این مهم در راستای ایجاد نشاط و امید آفرینی در دستور کار قرار گرفته است.

کوهستانی یادآور شد: اجرای طرح ۳۰ متری سنگ مرز نیز از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری است که مبلغ ۵ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی ۱۷۰ هکتار از مساحت شهر علی آباد را بافت فرسوده و ناکار آمد دانست و افزود: این میزان از مساحت شهرستان نیازمند هرچه سریع‌تر احیا و رسیدگی است.

کوهستانی با بیان اینکه سال گذشته در شهر بالغ بر ۱۴۵ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان اجرای شد، خاطرنشان کرد: با توجه به موجود بودن ۶۰۰ تن قیر در نظر داریم تا پایان سال تمامی معابر شهر را آسفالت کنیم.

کد خبر 5875171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha