واکنش حماس به عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله

واکنش حماس به عملیات ضدصهیونیستی در  غرب رام الله

سخنگوی حماس به عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد: این پیامی برای اشغالگران است که امنیتی برای آنها در کار نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حازم قاسم سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات در کرانه باختری علیه نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان که آخرین آن در غرب رام الله رخ داد، پیامی آشکار بود که امنیتی برای اشغالگران تا زمانی که سرزمین ما را اشغال کرده و به مقدسات ما تعدی می کنند، درکار نخواهد بود.

وی امروز پنجشنبه گفت: تشدید اقدامات مقاومتی در کرانه باختری نشان دهنده این است که مقاومت گسترده و تاثیرش روز به روز بیشتر می شود و اشغالگران ناتوان از توقف آن با وجود ارتکاب جنایات هستند.

محمد حماده سخنگوی حماس در قدس هم به عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله واکنش نشان داد.

وی افزود: عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله، وعده عملی مقاومت برای درهم کوبیدن ساختار امنیتی اشغالگران و آشکارکردن شکنندگی آن است.

حماده گفت: این عملیات تاکیدی مجدد بر آمادگی مبارزان و آمادگی عالی فلسطینیان برای واکنش نشان دادن به جنایات اشغالگران است.

وی بیان کرد: اشغالگران تاوان هر جنایتی علیه ملت ما را با جان نظامیان و شهرک نشینان خواهند داد. مبارزان ما هر راهی را برای نزدیک کردن پیروزی و تحقق آزادی ملت ما دنبال خواهند کرد و اشغالگران را از هر خیابان و اردوگاهی بیرون خواهند راند.

حماده گفت: درود بر مجری عملیات شجاعانه و قهرمانانه و مردان وفادار این سرزمین که وعده ها را محقق می سازند و ندای قدس را لبیک می گویند و با تمام امکانات وارد نبرد الاقصی می شوند و از اشغالگران هراسی ندارند و تهدیدات توخالی اشغالگران آنها را نمی ترساند.

خبر دیگر از فلسطین اینکه صبح امروز شهرک نشینان صهیونیست از باب المغاربه تحت حفاظت شدید نظامیان صهیونیست وارد مسجدالاقصی شدند.

کد خبر 5875620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha