۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت و ایثار است

عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت و ایثار است

اراک- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت، حماسه آفرینی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی ظهر جمعه در دیدار با خانواده پیشکسوت سید وحید چالش گر ضمن تقدیر از مجاهدت‌های وی و تشکر از خانواده ایشان اظهار داشت: عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت، حماسه آفرینی، ایثار و ازخودگذشتگی است و پیشکسوتان سپاه با تلاش و مجاهدت‌های شبانه روزی و دفاع از ارزش‌های اسلامی در شرایط مختلف برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم از یکدیگر سبقت گرفتند و به همین جهت مقام معظم رهبری برای بازنشستگان تعابیری ارزشمند به کارمی برند و این نشان دهنده جایگاه و منزلت والای آنها است.

عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت و ایثار است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: به جهت رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌هایی که پیشکسوتان سپاه و سایر نیروهای مسلح در طول خدمت انجام داده اند عنوان وابستگان به آنها داده می‌شود و وابستگان سپاه از ذخایر ارزشمند و سرمایه‌های معنوی سپاه هستند.

وی تأکید کرد: همه باید کمک کنیم روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه تقویت شود و وابستگان سپاه نقشی اساسی در تحقق این مسئله دارند.

عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت و ایثار است

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: تکریم و سرکشی از خانواده‌های محترم پیشکسوتان و وابستگان از اولویت‌های ستاد کنگره شهدای استان مرکزی و وظیفه مهم محسوب می‌شود و سعی داریم با مشارکت همه دستگاه‌ها و خصوصا نیروهای مسلح ضمن تأمین نیازهای مادی و معنوی این عزیزان در راستای رفع مشکلات آنها همه توان را پای کار بیاوریم تا امنیت روحی و روانی آنها نیز تأمین شود.

عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت و ایثار است

در این دیدار سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله، سرهنگ سلیم آبادی معاون تربیت بدنی سپاه روح الله و مسئولین کانون وابستگان و پیشکسوتان سپاه استان مرکزی نیز حضور داشتند.

کد خبر 5876452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha