۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸

سرهنگ طرهانی خبرداد

پایان کار مالخر باقرشهر

پایان کار مالخر باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه به همراه کشف اموال در باقرشهر، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در راستای اجرای سلسله طرح‌های مقابله با مال‌خران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و ظرفیت اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یکی از مال‌خران در محدوده یکی از روستاهای باقرشهر شناسایی و هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در دهم شهریور ماه امسال مأموران به موقعیت مورد نظر اعزام و مشاهده کردند متهم مورد نظر در حال بارگیری اموال مسروقه از یک دستگاه خودرو پژو آردی می‌باشد که به محض رؤیت مأموران سوار خودرو شده و متواری شد که عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به متوقف کردن خودرو پس از طی مسافتی اظهار داشت: در بازرسی از از خودرو بیش از ۵ جعبه ابزارآلات ،۲ دستگاه ضبط خودرو و،۵ عدد دستگاه جوش، دریل و بیش از ۵۰ متر کابل برق از وی کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به چند فقره خرید متعدد محتویات مسروقه داخل خودرو به صراحت اقرار و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد

کد خبر 5877075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha