۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲

جانشین فرماندهی انتظامی مرکزی خبر داد؛

کشف ۹۲ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مرکزی و کردستان

کشف ۹۲ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مرکزی و کردستان

اراک-جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس مرکزی و کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد رضا چگنی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با معضل مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی از انتقال یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه کامیون کشنده از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه مطلع و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور قدیم ساوه -همدان اعزام و با یک عملیات منسجم و به موقع موفق شدند کامیون را شناسایی و متوقف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در این عملیات تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۹۲ کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر دستگیر شدند.

چگنی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5877428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلامرضا اسلامی فر ٠ BR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      0 0
      ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی استان و سرهنک احمدرضا چگنی ٠دو نفر از ارازل اوباش با چندین پرونده کیفری پسر من بدونه اینکه نقص عضو کردن دستش ٠حکم صادر شدو یکی ازشون فرار کرده رفته هلند اغتشاشگر ٠باعت اتش سوزی انتظامی و٠٠٠دیگری با بیش از دها پرونده و٠از اغتشاشگران استوری فوش٠٠آقا تشریف بیارید بگم