۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۳۱

مدیرعامل آب منطقه ای استان ایلام خبر داد؛

ظرفیت توزیع ۳۰۰ هزار بطری آب در مرز مهران

ظرفیت توزیع ۳۰۰ هزار بطری آب در مرز مهران

ایلام-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام از ظرفیت توزیع ۳۰۰ هزار بطری آب در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق علیمرادی شامگاه دوشنبه در مرز مهران گفت: آمار خروج زائران نسبت به ورود آنها به کشور کاهش یافته است که این موضوع حکایت از بازگشت زائران به کشور دارد که با توجه به تجارب سال‌های گذشته، توانسته‌ایم با برنامه ریزی مدون و حضور استان‌های معین خدمات درخوری به زائران ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام با اشاره به آغاز موج بازگشت زائرین از مرز بین المللی مهران افزود: ۲ سقاخانه ثابت و چندین نقطه سیار در پایانه مرزی مهران با ظرفیت تا ۳۰۰ هزار بطری آب در روز، توزیع آب بسته بندی و خنک را در بین زوار بر عهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام به عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع برق استان نیز اشاره نموده و تصریح کرد: تأمین آب پایدار موکب‌های سطح استان از نخستین نقاط ورودی به استان تا مرز بین‌المللی مهران با استفاده از مخازن و خطوط انتقال و همچنین استفاده از تانکرهای آبرسانی سیار انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در راستای تأمین برق پایدار برای مواکب و پارکینگ‌های بزرگ اربعین نیز، تأمین برق ۱۷٠ موکب، بیش از ۸٠٠ چشمه سرویس بهداشتی مسیر، روشنایی پارکینگ‌های شماره ۱ و ۲ اربعین انجام شد.

علیمرادی در پایان از آمادگی کامل صنعت آب و برق استان در پذیرایی از موج بازگشت زائرین خبر داد و خاطرنشان ساخت: تأمین آب و برق پایدار برای ارائه خدمات درخور زائرین بدون کوچک‌ترین مشکل، نشان از حمایت‌های استاندار ایلام، مدیریت جهادی و هم افزایی مدیران صنعت آب و برق استان دارد که امیدواریم تا بازگشت آخرین زائر از این کنگره عظیم، شاهد تداوم آن باشیم.

کد خبر 5879333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha