۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷

سردار آدینه وند خبر داد

توقیف ۱۹۰ خودروی تحت تعقیب در پایتخت

توقیف ۱۹۰ خودروی تحت تعقیب در پایتخت

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، از توقیف ۱۹۰ دستگاه خودروی تحت تعقیب در معابر پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان آدینه وند با اشاره به اقدامات مأموران یگان امداد پلیس پایتخت در روزهای اخیر گفت: نیروهای یگان امداد پلیس پایتخت متشکل از واحدهای گشت موتورسوار و خودرویی و نیروهای پاس پیاده با اعزام به کلانتری‌های سطح شهر بوده و در این مدت در برقراری نظم و امنیت کلانشهر تهران نقش زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طرح‌های مختلفی را در پشتیبانی دیگر یگان‌ها و همچنین به شکل مستقل به مرحله اجرا درآورده است، گفت: به تازگی آخرین مرحله از طرح تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های مسروقه، مخدوش و فاقد پلاک در پایتخت به اجرا درآمد و به صورت ویژه در دستورکار عملیاتی مأموران یگان امداد تهران بزرگ قرار گرفت.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ با اشاره به نتایج اجرای این طرح که در حدود هفت روز به اجرا درآمد، گفت: در این طرح ۲۷ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد. همچنین در این عملیات پلیسی ۱۹۰ دستگاه خودرو تحت تعقیب، توسط نیروهای یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توقیف شد.

کد خبر 5879860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      6 2
      خدا قوت به پلیس و نیروهای خدوم که امنیت را برای شهروندان فراهم میکنتد،خصوصا راننگان خلاف کار که باعث بروز حوداث دردناک میشوند،
    • ES ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      0 0
      ماشین منو تو کمتر از یک ماه دوبار زدن همه چی رو بردن.
    • رامین صمدی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 0
      خدا قوت و خسته نباشید .خیلی از موتورها که پلاکشان مخدوش هست در انجام سرقت منجمله گوشی موبایل و... هستند البته به برخی که سارق نیستن بر نخوره