۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴

دبیر همایش دلدادگان حسینی شهر قزوین:

اختصاص اتوبوس برای حضور مردم قزوین در مراسم دلدادگان حسینی

اختصاص اتوبوس برای حضور مردم قزوین در مراسم دلدادگان حسینی

قزوین- دبیر همایش دلدادگان حسینی شهر قزوین گفت: سازمان اتوبوسرانی قزوین از ۵ نقطه در شهر قزوین مردم را برای حضور در مراسم پیاده روی دلدادگان حسینی به میدان میرعماد منتقل می‌کند.

علی جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای برنامه دلدادگان حسینی در شهر قزوین اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۸ صبح از محل میدان میرعماد آغاز خواهد شد.

وی افزود: بر خلاف سالهای گذشته امسال فقط یک مراسم پیاده روی و دلدادگان حسینی و تنها در یک مسیر در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

دبیر همایش دلدادگان حسینی شهر قزوین تاکید کرد: برای تسهیل کردن حضور مردم در این مراسم از ۵ نقطه شهر با همراهی سازمان اتوبوسرانی اتوبوس‌هایی در نظر گرفته شده تا مردم را به میدان میرعماد برساند.

وی تاکید کرد: مسجد امام حسن عسگری در شهرک کوثر، میدان دهخدا در محله مینودر، مسجد امام خمینی (ره) در غیاث اباد، پارک الغدیر در خیابان دانشگاه و مسجد جواد الائمه در محله راه آهن محل استقرار این اتوبوس‌ها است.

جلیلوند بیان کرد: این اتوبوس‌ها در ساعت ۷ صبح در محل‌های یاد شده مستقر بوده و آماده انتقال مردم به میدان میرعماد در ساعت ۸ صبح هستند.

وی در پایان یادآور شد: این مراسم بستر و فرصتی برای حضور افرادی است که دوست داشتند در پیاده روی اربعین حضور داشته باشند اما به هر دلیلی این امکان نبوده است.

کد خبر 5879943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha