۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

اردوهای راهیان نور دانش آموزی در مازندران برپا می شود

اردوهای راهیان نور دانش آموزی در مازندران برپا می شود

ساری- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به پیشگامی این نهاد در حوزه نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کمالی ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه داریم برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و شهدا به نسل امروز تلاش و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیشگام است، راه حفاظت و صیانت از دانش آموزان را آشنا کردن با مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: فرهنگ مقاومت و شهادت و ایثارگری در نسل امروز باید تعمیق پیدا کند و آموزش و پرورش به مناسبت‌های مختلف سال در این زمینه برنامه دارد.

کمالی اجرای راهیان نور دانش آموزی را از جمله برنامه‌های دفاع مقدس دانست و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران تداعی کننده جبهه‌های جنگ و دوران دفاع مقدس است و بازدید از این مکان نیز از برنامه‌های ما خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانش آموزان در جنگ ترکیبی مورد هجمه‌های دشمنان قرار دارند و باید در این بخش قوی‌تر عمل کنیم که یکی از راه‌های آن فراهم کردن بسترهای نشر و ترویج مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس با شیوه‌های هنر است که با تعامل بیشتر به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر 5882888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha