۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی مازندران:

۹۲ میلیارد تومان برای نوسازی مراکز کشاورزی درنظر گرفته شد

۹۲ میلیارد تومان برای نوسازی مراکز کشاورزی درنظر گرفته شد

ساری- مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه مراکز جهاد کشاورزی در خط مقدم تولید قرار دارند، گفت: امسال ۹۲ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز کشاورزی درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طاهری امیری صبح دوشنبه در گردهمایی سالانه رؤسای ادارات ترویج و مراکز جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۲۷ برنامه مزرعه‌ای در مدیریت هماهنگی ترویج تدارک دادیم.

وی ادامه داد: اگر قرار است در کار کردن موفق باشیم باید قدرت مدیریتی و تصمیم گیری داشته باشیم و این عوامل کمک می‌کند در وقت صرفه جویی کنیم و تصمیم منطقی و عاقلانه گرفته شود.

طاهری افزود: تعصب شغلی جز ایتمی است خدمات رسانی بهتری به جامعه کشاورزی داشته باشیم

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: مازندران طی چند سال اخیر از هفت میلیون تن تولید محصولات کشاورزی به هشت میلیون تن رسید که همگی نشأت گرفته از حمایت‌های صورت گرفته از سازمان است.

وی ادامه داد: امسال ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی در نظر گرفته شده است و باید تصمیم گیری برای اخذ آن از هم اکنون صورت گیرد.

طاهری گفت: مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی از لحاظ اعتبارات استانی ۳۵ و ملی ۷۵ درصد رشد داشته است و مراکز جهاد کشاورزی خط مقدم تولید است و زحمات شبانه روزی این قشر به جامعه کشاورزی جای تقدیر دارد.

کد خبر 5883464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • موسوی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      0 0
      بجای اینکار بدادکشاورزای بدبخت برسید که محصولشان داره خاک می خوره وخوراک موشها میشه .بجای نوسازی برنج بخرین تاکشاورز هم بتونه خرج زندگیش بده .یکی بگه چراهمه جنسها گرون میشه ولی محصول کشاورزا ارزان😡😡😡😡