۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

نگران بیکاری جوانان در مازندران هستیم

نگران بیکاری جوانان در مازندران هستیم

ساری- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگران بیکاری جوانان هستیم و به بهانه محیط زیست نباید پروژه پتروشیمی تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی معلمی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری بر هماهنگی و اطاعت از ولی امر و ولایت تاکید کرد و گفت: اگر به حجت خدا در جامعه تمسک داشته باشیم دارای عزت خواهیم بود.

وی با اشاره به قصه برنج در استان گفت: امسال هزینه کشت بر اساس قیمت سال قبل افزایش پیدا کرد ولی قیمت برنج پایین آمد و افزایش پیدا نکرده و این سبب دلسردی کشاورز شده است.

وی خواستار خرید برنج و محصولات کشاورزی شد و گفت: توازن بین هزینه و قیمت معقول و منطقی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عدم فرصت اشتغال کافی برای جوانان را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: متأسفانه از پیروزی انقلاب تاکنون صنایع سنگین را به استان ندادند و منابع آبی استان نیز در حال انتقال به استان‌های دیگر نظیر تهران و سمنان است.

آیت الله معلمی محیط زیست را مانع احداث پتروشیمی در استان بیان کرد و گفت: محیط زیست و صنعت با یکدیگر قابل سازش هستند و محل احداث پتروشیمی با زیستگاه میانکاله هوایی ۵ کیلومتر و زمینی ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و سزاوار نیست مازندران بیش از این منتظر باقی بماند.

آیت الله معلمی گفت: به بهانه زیستگاه پرندگان مهاجر بودن نباید با پروژه عظیم صنعتی مخالفت کرد زیرا نگران بیکاری جوانان استان هستیم.

کد خبر 5884672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      حاجی برنج از کیلویی ۲۰ تومان شد ۱۵۰ و۲۰۰ تومان مگر یک کارگر یا کارمند چقدر درامد دارد ااین مبلغ برنج بخرد قیمت واقعی برنج همان کیلوی ۴۰ الی ۵۰ تومان نیست کشاورزان ما ادم زرنگی هستند هیچ وقت سر شان کلاه نمیرود صنعت در مازندران مرده است چرانساجی قائمشهر را از بین بردند خیلی از کارگران را بیکار کردند