۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰

مدیرکل کمیته امداد ایلام خبر داد؛

حمایت کمیته امداد از ۱۶۰۰ زن نیازمند ایلامی

حمایت کمیته امداد از ۱۶۰۰ زن نیازمند ایلامی

ایلام-مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) ایلام از حمایت کمیته امداد از یک هزار و ۶۰۰ زن نیازمند ایلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا طاهری اظهار کرد: این نهاد در قالب طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده حمایت از یک هزار و ۶۰۰ زن باردار و شیرده نیازمند کمک در استان ایلام را هدف گذاری کرده است.

وی با عنوان اینکه این طرح با مشارکت کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی عملیاتی می‌شود افزود: تا کنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ زن باردار و شیرده در سطح استان که جز دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند از مزایای این طرح برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه به افراد مشمول این طرح ماهیانه بن کارت خرید کالاهای خوراکی ۳۵۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد گفت: مادران مشمول از ابتدای چهارماهگی دوران حاملگی تا ماه ششم شیردهی از این مزایا برخوردار می‌شوند لذا خانواده‌های محترم می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط گوناگون استان در این طرح ثبت نام و سپس توسط این مراکز درمانی ثبت نام کننده برای دریافت خدمت به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: از زمان اجرای طرح تا پایان مردادماه امسال حدود یک هزار و ۳۰۰ زن باردار و شیرده مشمول این طرح شده‌اند و تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد ریال صرف هزینه این طرح و کمک به زنان باردار و شیرده شده است.

کد خبر 5884749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha