۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸

مهر گزارش می‌دهد؛

موج‌سواری معاندین در ماجرای هلاکت شرور چاقوکش کرج

موج‌سواری معاندین در ماجرای هلاکت شرور چاقوکش کرج

کرج- یکی از اراذل و اوباشی که در حین ضرب و شتم مردم به وسیله چاقو به هلاکت رسیده است، سوژه جدید رسانه‌های معاند شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: یک از اوباش چاقوکشی که روز گذشته در گلشهر کرج اقدام به تهدید مردم و حمله به افراد رهگذر و مأموران کرده و در حین دستگیری به علت درگیری با مأموران به هلاکت رسیده بود سوژه جدید معاندان برای تحریک مردم شده است.

اما اسناد رسیده به خبرگزاری مهر حکایت از سوابق کیفری و شکایت‌های متعدد از حامد باقری این شرور سابقه دار دارد.

موج‌سواری معاندین در ماجرای هلاکت شرور چاقوکش کرج

موج‌سواری معاندین در ماجرای هلاکت شرور چاقوکش کرج

موج‌سواری معاندین در ماجرای هلاکت شرور چاقوکش کرج

موج‌سواری معاندین در ماجرای هلاکت شرور چاقوکش کرج


توضیح فرمانده انتظامی البرز در خصوص اوباش کشته شده در کرج

سردار حمید هداوند اظهار کرد: حوالی ساعت هفت صبح امروز چندین تماس از سوی شهروندان مبنی بر قدرت نمایی با سلاح سرد از سوی یک جوان در چهارراه گلزار منطقه گلشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۳۹ گلشهر به محل اعزام شدند.
وی افزود: مأموران به محض رسیدن به صحنه، در ابتدا قصد داشتند که متهم را به آرامش دعوت کنند که در این حین متهم به سمت یکی از مأموران حمله ور و او را با سلاح سرد مجروح کرد.

وی اضافه کرد: در این حین مأموران وارد عمل شده و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، فردی را که به سمت مأموران و مردم حمله ور شده بود زخمی کردند که وی پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

هداوند بیان کرد: پلیس با هر شخصی که بخواهد با ایجاد ناامنی آرامش مردم را با مخاطره روبرو کند، بدون مماشات برخورد خواهد کرد.

خوراک مناسبی برای سواستفاده رسانه‌های ضدانقلاب

فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز؛ با بیان اینکه این فرد مهاجم در منطقه گلشهر کرج اقدام به تهدید مردم و حمله به افراد رهگذر و مأمورین کرده بود گفت: با توجه به تماس‌های شهروندانی که از این اقدام وحشت زده شده بودند، عوامل گشت انتظامی در محل حاضر شدند و قصد آرام کردن این فرد را داشتند که با قمه به سمت مأموران نیز حمله کرده و ۲ نفر از نیروهای پلیس را از ناحیه کتف و دست راست مجروح کرد.

طبق اعلام رئیس کل دادگستری استان البرز؛ مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و اخطارهای مکرر، ابتدا اقدام به شلیک هوایی کرده و در نهایت مجبور به شلیک به طرف فرد مهاجم می‌شوند؛ پس از اخطارهای مکرر و ادامه انجام اعمال فوق از سوی فرد و تهاجم او به شهروندان و نیروهای پلیس، مأموران به سمت پای وی شلیک کردند، اما وی دوباره به سمت مأموران حمله‌ور شد که در نهایت بر اثر اصابت گلوله کشته شد.

کشته شدن این فرد که سابقه درگیری با خانواده و شرارت نیز داشته خوراک مناسبی برای سواستفاده رسانه‌های ضد انقلاب بود.

بی‌بی‌سی فارسی و دیگر رسانه‌های ضد انقلاب در مطالبی بی‌پایه و اساس ادعا کردند که این فرد مهاجم بعد از دعوت مردم برای برپایی تجمع اعتراضی در یکی از خیابان‌های گلشهر کرج با نیروهای امنیت درگیر و با شلیک مستقیم مأموران کشته شده است.

انتشار این خبر دروغ نشان می‌دهد که سیاست کشته‌سازی رسانه‌های معاند همچنان ادامه دارد.

جزئیات حمله حامد باقری به مردم کرج از زبان برادرش

برادر حامد باقری که دیروز در خیابان‌های گلشهر به مردم حمله‌ور شده بود و به دست مأموران پلیس از پای درآمد، وضعیت روحی برادر خود را شرح داد.

وی گفت: «هرچقدر سعی کردم آرامش کنم نشد. چند روزی می‌شد که قرص‌هایش را نخورده بود. مردم هم که از دیدنش ترسیده بودند به پلیس زنگ زدند.

مأموران هر چه سعی کردند با برادرم صحبت کنند و آرامش کنند فایده نداشت. در نهایت با چاقو به پلیس‌ها حمله و ۲ نفرشان را زخمی کرد.

رسانه‌های خارجی چیزهایی که گفتند شایعه و دروغ است. از مردم محله هم بپرسید می‌دانند برادر من حالت عادی نداشته است.»

کد خبر 5886090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • منصور IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      7 0
      چرایه ماموری که اسلحه تودستش هست بایدانقدرصبربکنه تاباچاقوزخمی بشه آقاوقتی یه نفرباکاردداره دنبال مردم میکنه تادیدیش بزن مردبه درک مریزه قرصشومیخوردکه به اونجانرسه چون من خودم این آقارودیدم داشتم سکته میکردم
    • علیرضا IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      5 0
      از فراجا متشکریم