۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۳۹

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود

مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات بازنشستگان دانشگاه به کار خواهیم بست.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد عصر پنجشنبه در نشست با اعضای کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ارائه پیشنهاد موضوع تخفیف هزینه‌های معالجه بازنشستگان دانشگاه جهت طرح در جلسه آتی هیئت امنای وزارت بهداشت خبر داد.

مشاور استاندار بوشهر در امور بازنشستگان نیز گفت: مقام معظم رهبری، بازنشستگان را آینه تمام نمای نظام عنوان کرده و همواره بحث تجلیل و تکریم این عزیزان را سرلوحه امور داشته‌اند.

موحدی ضمن تقدیر از مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اولین سازمانی است که طرح ارتباط مردمی مسئولین با بازنشستگان در آن اجرایی شده و با توکل بر خدا با درایت مسئولین منشأ خیر، برکت و رفع مشکلات بازنشستگان خواهد بود.

این نشست با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری، اعضای کانون بازنشستگان دانشگاه و مشاور استاندار در امور بازنشستگان در سالن ابن‌سینا برگزار و به پرسش‌های بازنشستگان بهداشت و درمان استان به‌صورت حضوری، تلفنی و ارسال پیامک پاسخ داده شد.

کد خبر 5886261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زارعی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      0 0
      این حرکات تمامن چرت وپرت میباشدوحالا۱۵درصدحکم زده شده ازاواخردولت روحانی.اقای رییسی ازروزاول قبول نکرد اینهاهمه دروغ میباشد