منابع فلسطینی اعلام کردند؛

۱۵ عملیات مقاومتی علیه اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته

۱۵ عملیات مقاومتی علیه اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته

مبارزان مقاومت در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ عملیات مقاومتی از جمله ۴ عملیات تیراندازی را در کرانه باختری به انجام رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مبارزان مقاومت در کرانه باختری در ادامه مبارزات خود با اشغالگران صهیونیست، ۱۵ عملیات مقاومتی را طی ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری انجام دادند که ۴ مورد از آنها شامل تیراندازی نیز بوده است.

مرکز داده پردازی فلسطین معطی گزارش داد که علاوه بر این ۴ عملیات تیراندازی، یک عملیات انفجار بمب دست‌ساز و ۹ رویارویی همراه با پرتاب سنگ به سوی صهیونیست‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری اتفاق افتاده است.

در ۲ منطقه ابودیس و بدو در قدس اشغالی ضمن رویارویی جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر، مبارزان فلسطینی با پرتاب سنگ با صهیونیست‌ها مقابله کردند. در شهرک بلعین در رام‌الله نیز فلسطینیان با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

علاوه بر این در منطقه تیاسیر واقع در طوباس نیز درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و پرتاب سنگ از سوی فلسطینیان به سمت نظامیان صهیونیست گزارش شده است.

همچنین مبارزان مقاومت در ایست بازرسی الجلمه، به سوی نظامیان صهیونیست بمب دستی پرتاب کردند. در اردوگاه جنین نیز فلسطینیان چندین بار به سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تیراندازی کردند.

در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس نیز فلسطینیان به سوی صهیونیست‌ها آتش گشودند. دامنه درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست به قلقیلیه، شهرک العوجا در اریحا و اردوگاه العروب نیز رسید. علاوه بر این مبارزان فلسطینی به سوی شهرک صهیونیست‌نشین «فیرد یرحو» نیز تیراندازی کردند.

کد خبر 5886311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha