۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

امام جمعه آوج:

اقتدار جمهوری اسلامی ثبات و امنیت را در کشور برقرار کرده است

اقتدار جمهوری اسلامی ثبات و امنیت را در کشور برقرار کرده است

قزوین- امام جمعه آوج گفت: حوادث سال گذشته نشان داد ابهت دشمن پوشالی است و اقتدار جمهوری اسلامی باعث ایجاد صلح و ثبات در کشور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج با بیان اینکه فلسفه بعثت انبیا الهی روشن کردن مسیرهای ظلمات و هدایت کننده انسان‌ها است‌، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم بر همه مؤمنین تاکید کرده است تا بر پیامبر اکرم (ص) درود بفرستند.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) با افراد به صورت صورت رحماء بی نهم و اشداء علی الکفار برخورد می‌کرد و امروز نیز ما باید با همین نگاه با دیگران رفتار کنیم.

امام جمعه آوج اضافه کرد: عده‌ای می‌خواستند نور رسالت را خاموش کنند ولی نتوانستند، بلکه این دین جهانی شده و ان‌شاء‎‌الله پرچمش با دستان رهبر معظم انقلاب به دست امام عصر (عج) خواهد رسید.

وی با اشاره به قرارداد امنیتی بین ایران و عراق تصریح کرد: مسئولین کشور عراق باید به تعهدات خود در قبال ایران عمل کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرارسیدن سالروز فتنه ۱۴۰۱ ادامه داد: عده‌ای با خیال خام به دنبال فروپاشی نظام و انقلاب بودند اما این مردم نشان دادند با تمام مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: علی رغم تمام تلاش‌های دشمن، حوادث سال گذشته نشان داد ابهت دشمن پوشالی است و اقتدار جمهوری اسلامی باعث ایجاد صلح و ثبات در کشور شده است.

امام جمعه آوج با بیان اینکه اهداف سیاسی و امنیتی دشمن و استکبار جهانی بر همگان آشکار شده اس، تاکید کرد: علی رغم هجمه‌های سنگین دشمن بر علیه این کشور انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و نزدیک شده به قله‌های پیشرفت هستیم.

وی در پایان یادآور شد: وحدت اقوام و همچنین تلاش‌های نیروهای حافظ امنیت موجب شده امنیت کشور پایدار و چشم طمع دشمنان از این خاک دور شود.

کد خبر 5886603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha