۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴

طی مراسمی؛

«عیسی طباطبایی» در دامغان تجلیل شد

«عیسی طباطبایی» در دامغان تجلیل شد

دامغان- همزمان با هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت از خدمات حجت الاسلام عیسی طباطبایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با اجلاسیه مجاهدان در غربت که بعد از ظهر جمعه در سالن دانشگاه دامغان برگزار شد، از خدمات برجسته حجت الاسلام عیسی طباطبایی نماینده امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در لبنان تقدیر شد.

این تقدیر با رونمایی از تمبر و کتاب خاطرات عیسی طباطبایی به نام عیسای جبهه مقاومت، همراه شد. عیسی طباطبایی همچنین مؤسس تلویزیون المنار است و چندین و چند پایگاه شیعیان را در لبنان تأسیس کرده است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان درباره شخصیت این عالم شیعی گفت: این شخصیت مدت زیادی نماینده امام موسی صدر و سپس نماینده امام راحل (ره) در لبنان بود و در ایجاد جهاد سازندگی، کمیته امداد و شبکه المنار در آن منطقه نقش ایفا کرد. کسی که چندبار در معرض ترور صهیونیست‌ها و نیز گروهک داعش قرار گرفته و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی انسانی اسوه و الگو است.

مطیعی همچنین با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» از افتخارات استان سمنان محسوب می‌شوند، تاکید کرد: این بزرگوار متواضعانه خود را سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند و امیدواریم دیگران نیز این مسیر را ادامه دهند و ما نیز در این جهت گام برداریم.

کد خبر 5886702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha