۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱

تحولات فلسطین؛

واکنش حماس به حمله تل آویو به غزه/ یورش اشغالگران به جنوب نابلس

واکنش حماس به حمله تل آویو به غزه/ یورش اشغالگران به جنوب نابلس

سخنگوی حماس به حملات رژیم صهیونیستی به شماری از پایگاههای مقاومت در نوار غزه واکنش نشان داد و گفت:ملت فلسطین حق دارد از تمامی شیوه های مبارزاتی علیه اشغالگران و مقدسات بهره گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، حازم قاسم سخنگوی حماس، حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به تعدادی از پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه را بخشی از رفتار تجاوزگرانه و نازیستی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین خواند.

حازم قاسم تصریح کرد که این رفتار تجاوزگرانه هرگز ملت فلسطین را از ادامه مبارزات قانونی و مشروع برای احقاق حقوق خود بازنخواهد داشت.

وی یاد آور شد که دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود علیه ملت فلسطین در هر جا و مکانی ادامه می‌دهد و این روزها شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز و خبرنگاران را به صورت وحشیانه نشانه می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تداوم محاصره نوار غزه یک جنایت بی وقفه صهیونیستی است، یادآور شد که زندگی شرافتمندانه و شکست دیوار محاصره حق ملت فلسطین است.

حازم قاسم بیان کرد که ملت فلسطین حق دارد از تمامی شیوه‌های مبارزاتی علیه اشغالگران و مقدسات بهره گیرد.

این در حالی است که شب گذشته منابع محلی اعلام کردند که هواپیماهای اسرائیلی دو مرتبه این سایت و برج دیده‌بانی مقاومت را هدف قرار داده‌اند. یک منبع نظامی اسرائیلی مدعی شد که بمباران سایت نظامی حماس در شرق غزه با هدف ایجاد بازدارندگی انجام شده است.

تحلیلگر صهیونیست: یک اشتباه اوضاع را به سمت درگیری سوق خواهد داد

در همین حال، امیر بوخبوط تحلیلگر نظامی پایگاه خبری عبری زبان والا تاکید کرد که یک اشتباه کافی است تا اوضاع به سمت متشنج شدن و درگیری کشیده شود.

سامانه گنبد آهنین در مرز با غزه به حالت آماده‌باش درآمد

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین از ترس پاسخ مقاومت به شلیک موشک به سمت یک برج دیده‌بانی در شرق غزه به حالت آماده‌باش درآمده است.

یورش نظامیان صهیونیست به جنوب نابلس

نظامیان صهیونیست صبح امروز شنبه به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست در جریان این حملات به منظور یافتن مجریان عملیات حواره به خانه‌های فلسطینی یورش برده و دست به بازرسی گسترده آنها زدند و با فلسطینیان درگیر شدند.

در جریان این تجاوزات درگیری‌های شدیدی میان نیروهای ارتش صهیونیستی و فلسطینیان صورت گرفت.

نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی خانه‌های فلسطینی گلوله‌های جنگی و گاز اشک اور شلیک کردند که در پی این تجاوزات بیش از ۶۶ فلسطینی زخمی شدند.

کد خبر 5886931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha