۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران زنجان نیازمند ۱۰۰میلیارد تومان است

تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران زنجان نیازمند ۱۰۰میلیارد تومان است

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران زنجان نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان است تا دسترسی به خدمات برای این قشر تسهیل شود.  

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: احداث مجتمع توانبخشی ایثارگران یکی از دغدغه‌های مهم استان زنجان است؛ به‌طوری که این پروژه از سال ۸۸ در سه فاز ورزشی، فرهنگی و توانبخشی کلید خورده است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست مجموعه توانبخشی در سال ۹۳ به بهره‌برداری رسید، ابراز کرد: فاز ورزشی شامل سالن چندمنظوره، زمین چمن مصنوعی و استخر در حال خدمات‌رسانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه ایثارگران و والدین آن‌ها به سن کهولت رسیدند و خدمات‌رسانی و توانبخشی به آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: پیگیر تکمیل کلینیک و آزمایشگاه‌ها و پایش سلامت این افراد هستیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی این مجتمع از سال ۹۳ متوقف شده بود، بیان کرد: از طریق مکاتبات متعدد با مقامات کشوری، در سال ۱۴۰۰ همزمان با سفر رئیس جمهور به زنجان اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در مرحله اول به این پروژه مورد تصویب قرار گرفت.

برزگر ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ را مربوط به عملیات عمرانی و ۲۰ میلیارد تومان را مختص تأمین تجهیزات دانست و گفت: تا کنون ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است و پروژه با پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی مرحله سفت‌کاری را پشت سر گذاشته و وارد مرحله نازک‌کاری شده است.

وی با بیان اینکه اتمام مجتمع توانبخشی ایثارگران زنجان به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ قرار بود تخصیص اعتبارات انجام شود که پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش داریم در سفر دوم رئیس‌جمهور به زنجان نیز اعتباری برای این پروژه در نظر بگیریم، عنوان کرد: برای پرداخت بدهی پیمانکاران و اتمام پروژه تهاتر چند ملک نیز پیشنهاد شده است.

کد خبر 5887473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha