۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

سرهنگ جوانبخت؛

خواب آلودگی راننده منجر به واژگونی وانت شد

خواب آلودگی راننده منجر به واژگونی وانت شد

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه وانت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقیله در محور لشگری به سمت غرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: صبح امروز در محدوده بزرگراه لشگری به غرب، کیلومتر ۱۵ راننده یک دستگاه وانت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی، بر روی سقف واژگون می‌شود.

وی ادامه داد: تیم کارشناسی منطقه ۲۱ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به ایمن سازی محل تصادف جهت جلوگیری از حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

سرهنگ جوانبخت افزود: خوشبختانه در این حادثه به راننده و شخص دیگری آسیبی نرسیده است.

وی گفت: با حضور جرثقیل راهور در موقعیت تصادف، وانت جا به جا و به کنار راه منتقل داده شد و محل حادثه به وسیله عوامل شهرداری پاکسازی و جریان ترافیک به حالت عادی بازگشت.

سرهنگ جوانبخت از رانندگان ناوگان حمل بار خواست: حتماً قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و از تردد با چشمان خواب آلود در سطح معابر خودداری کرده و ضمن رعایت قوانین حمل بار و توجه به ظرفیت وسیله خود اقدام به بارگیری کنند و در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند تا دیگر شاهد بروز این حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 5887509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha