۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

مقام مسئول اداره کل محیط‌زیست اصفهان:

عامل انتشار بوی نامطبوع در شرق اصفهان دستگیر شد

عامل انتشار بوی نامطبوع در شرق اصفهان دستگیر شد

اصفهان- نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در شهر کوهپایه از دستگیری فردی خبرداد که اقدام به تخلیه غیر قانونی پسماندهای شهرک صنعتی سجزی می‌کرده و عامل انتشار بوی نامطبوع بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان، خشایار ناظری با اعلام این خبر اظهار داشت: کامیون حمل پسماندهایی که موجب انتشار بوی نامطبوع شده بود، با انجام پیگیری‌های لازم، شناسایی و توقیف و پرونده راننده این خودرو به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: به دنبال انجام پایش های زیست محیطی، واحد تولیدی وازلین و پارافین مستقر در شهرک صنعتی سجزی که اقدام به تخلیه غیراصولی و غیرمجاز پسماندهای حاوی خاک‌های رنگ بر و لجن اسیدی در اراضی شهر سجزی می‌کرد، شناسایی و اخطار زیست محیطی به آن، ابلاغ شد. اخطار ابلاغ شده بخاطر انتشار بوی نامطبوع توسط واحد مذکور و اعلام ضرورت نقل و انتقال و خروج پسماند از طریق سامانه جامع محیط زیست، بوده است.

این مسئول حفاظت محیط‌زیست اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه و با انجام پیگیری و رصد فعالیت‌های این واحد، پس از هماهنگی با دادستان و با همراهی نیروی انتظامی شهرستان، خودرو حامل پسماند به محض خروج از این واحد تولیدی توقیف و سایر اقدام‌های لازم جهت برخورد قانونی، در جریان قرار گرفت.

به گزارش مهر، هر گونه انتقال پسماندهای صنعتی و ویژه صرفاً از طریق سامانه جامع محیط زیست به آدرس www.iranemp.ir و تحت نظارت این اداره، انجام شود.

کد خبر 5887752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha