۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۵۵

موسوی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

کیومرث هاشمی در حوزه جوانان کار نکرده و برنامه ندارد

کیومرث هاشمی در حوزه جوانان کار نکرده و برنامه ندارد

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: علی رغم ویژگی‌های قابل توجه هاشمی در مدیریت ورزشی، اما وی در سایر حوزه‌های جوانان کار نکرده و برنامه‌ای در مباحث ازدواج، اوقات فراغت و آسیب‌های اجتماعی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی موسوی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مخالفت با برنامه‌های وی، گفت: کیومرث هاشمی از مدیران با تجربه ورزش کشور است که در مسئولیت‌های مختلف کارنامه قابل توجهی دارد. وی با مشکلات، کمبودها و چالش‌های حوزه ورزش آشنایی خوبی دارد و سال‌ها کار و فعالیت در بخش‌های مختلف از وی مدیری توانمند در عرصه ورزش ساخته است.

وی ادامه داد: علی رغم ویژگی‌های قابل توجه هاشمی در عرصه مدیریت ورزشی، اما وی در سایر حوزه‌های جوانان کار نکرده و با مطالعه برنامه‌های پیشنهادی نیز کاملاً مشخص است که در این قسمت که از بخش‌های بسیار مهم فرهنگی و اجتماعی کشور به ویژه در مباحث ازدواج، نشاط اجتماعی، اوقات فراغت و آسیب‌های اجتماعی است، برنامه امیدبخشی ندارد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در توزیع منابع و اعتبارات در شاخص‌های مختلف شفافیت وجود ندارد، به ویژه نسبت به مناطق محروم و روستاها کم توجهی شده است و راهکارهای توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات در برنامه پیشنهادی هاشمی مشاهده نمی‌شود.

موسوی ادامه داد: در سایه مدیریت لیبرالی عده‌ای در عرصه ورزش، ورزش کردن برای عموم مردم به ویژه افراد با دهک‌های درآمدی پایین گران قیمت شده و خارج از توان و سبد خانوار بخش قابل توجهی از مردم است، لازم است نسبت به تعرفه‌های ورزشی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار تجدیدنظر شود و رویکرد صرف اقتصادی و درآمدزایی نسبت به سالن‌ها و اماکن ورزشی اصلاح شود.

وی اظهار داشت: انتظار داریم علاوه بر توزیع عادلانه امکانات و منابع، در حوزه استعدادیابی حرفه‌ای و ورزش‌های قهرمانی نیز نگاه‌های عادلانه ای وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم به منظور تشویق جوانان و نوجوانان مناطق محروم، قهرمانان ورزشی را در قالب سرباز امنیه یا مشوق‌های مادی و معنوی در مقاطع مختلف به مناطق محروم و کم برخوردار روستاها اعزام کنید تا نسبت به شناسایی استعدادها و احصای مشکلات و کمبودها اقدام مؤثری انجام شود.

کد خبر 5888276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha