۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

فروردین در موافقت با برنامه‌های هاشمی:

هاشمی پاکدست است/ نقطه تاریکی در دوران مدیریت وی وجود ندارد

هاشمی پاکدست است/ نقطه تاریکی در دوران مدیریت وی وجود ندارد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان هیچ نقطه تاریکی در دوران مدیریت خود ندارد و وی فردی پاکدست است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فروردین در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در موافقت با برنامه‌های وی گفت: ما در آستانه رقابت‌های آسیایی قرار داریم و به هیچ عنوان زیبنده ورزش کشور نیست که وزیر ورزش نداشته باشیم یا وزارتخانه با سرپرست اداره شود.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه طی سال‌های گذشته بی توجهی به حوزه ورزش صورت گرفته و امروز که رئیس جمهور فردی را از جنس ورزش معرفی کرده است، همه باید از این اتفاق خوشحال باشیم، چرا که اهالی ورزش از این انتخاب خوشحال هستند.

وی ادامه داد: ورزش که می‌تواند منجر به نشاط اجتماعی شود، به دلیل بی تدبیری و سوءمدیریت به پاشنه آشیل کشور تبدیل شده است. بی عدالتی، تبعیض و فساد در ورزش بیداد می‌کند. متأسفانه قوانین مصوب مجلس در حوزه ورزش به درستی اجرا نمی‌شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس افزود: مطمئنم با توجه به سوابق هاشمی، وی می‌تواند خلأهای حوزه ورزش را با روحیه جهادی، صداقت و عدالت محوری برطرف کند. یکی از ویژگی‌های مثبت هاشمی شناخت خوب از حوزه ورزش است و وی از رده‌های پایین از روستا و شهرستان گرفته تا رئیس سازمان و رئیس کمیته ملی المپیک را که بالاترین مقام ورزشی در دنیا است، تجربه کرده و انتظار می‌رود با حمایت مجلس و دولت جایگاه خوبی را برای ورزش تعریف کند.

فروردین تاکید کرد: کشور ما در اسطوره سازی بی نظیر بوده و در کنار این مسئله ما در اسطوره سوزی نیز کم نظیر هستیم، چرا که هیچ برنامه‌های برای حفظ اسطوره‌های ورزشی نداریم. چرا امروز پیشکسوتان و چهره‌های شاخص ورزش را رها کرده ایم و از ظرفیت آنان استفاده نمی‌کنیم؟ کسی می‌تواند از این ظرفیت‌ها استفاده کند که شناخت خوبی داشته و مدیر توانمندی باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: امروز پشتوانه ورزش ما جوانان هستند و با تعاملی که هاشمی با وزارت آموزش و پرورش و سایر نهادها دارد، می‌تواند از ظرفیت‌های مغفول مانده به خوبی استفاده کند. وزیر پیشنهادی هیچ نقطه تاریکی در دوران مدیریت خود ندارد و دلیلی که بنده به عنوان رئیس فراکسیون ورزش مجلس با این قاطعیت از وی حمایت می‌کنم، پاکدستی، صداقت و سوابق درخشان وی است.

کد خبر 5888283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha