۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد؛

بازدید بهداشتی از ۸۰ درصد مدارس دیلم قبل از بازگشایی

بازدید بهداشتی از ۸۰ درصد مدارس دیلم قبل از بازگشایی

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: بیش از ۸۰ درصد مدارس شهرستان دیلم قبل از بازگشایی مورد بازدید بهداشتی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی جوانبخت ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بازگشایی مدارس به‌عنوان یکی از اماکن تجمعی، فراهم کردن شرایط لازم برای حفظ سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و سایر کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: بهداشت مدارس را می‌توان یکی از حائز اهمیت‌ترین بخش‌های سلامت تلقی کرد، هم از بُعد اجرای برنامه‌های بهداشتی و آموزش نسل آینده و هم حفظ سلامتی این گروه در سن رشد جهت اینکه جوانان آینده‌ساز سالمی را در سال‌های پیش رو داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مدارس شهرستان دیلم قبل از بازگشایی مورد بازدید بهداشتی قرار گرفتند افزود: در بازدید از مدارس دیلم، کلیه نکات بهداشتی و ایمنی مطابق با استانداردهای بهداشتی بررسی شدند.

جوانبخت اضافه کرد: رعایت نکات بهداشتی به‌ویژه بهداشت فردی از قبیل شستشوی دست‌ها و… در حفظ سلامت فردی و عمومی حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: خانواده‌های دانش آموزان، با آموزش‌های لازم، شیوه رعایت نکات بهداشتی و نظافت فردی در مدرسه را به فرزندان خود آموزش دهند.

کد خبر 5888616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha