۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴

فردا در کانون پرورش فکری؛

ویژه‌برنامه «شهریار شعر و شهریور» برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه «شهریار شعر و شهریور» برگزار می‌شود

ویژه برنامه «شهریار شعر و شهریور» به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت شهریار سه‌شنبه ۲۸ شهریور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه شهریار شعر و شهریور به مناسبت ۲۷ شهریور پاسداشت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت شهریار فردا سه‌شنبه ۲۸ شهریور توسط مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

این نشست با شعرخوانی مربیان، کارشناسان و اعضای کارگاه‌های شعر و انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه خواهد بود.

در این ویژه‌برنامه چند شاعر میهمان و اعضای نوجوان کانون از استان‌های یزد و گلستان به صورت حضوری و مجازی نیز شعرخوانی می‌کنند.

بخش دیگر این نشست به شعرخوانی غلامرضا بکتاش شاعر کودک و نوجوان از همدان و مهدی مردانی شاعر و کارشناس ادبی کانون استان قزوین اختصاص دارد.

اکران مستند مراسم پایانی سومین جشنواره داستان آفرینش نیز از دیگر بخش‌های ویژه‌برنامه «شهریار شعر و شهریور» است که با حضور اهالی قلم برگزار خواهد شد.

این‌برنامه فردا سه‌شنبه ۲۸ شهریور از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن کنفرانس ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار و از طریق نشانی live.kpf.ir/ch/neshast به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 5888624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha