۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

ویدیوی اعتراضی علیه نتانیاهو در سان‌فرانسیسکو+ فیلم

ویدیوی اعتراضی علیه نتانیاهو در سان‌فرانسیسکو+ فیلم

مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سان‌فرانسیسکو با نمایش یک کلیپ ویدیویی با استفاده از فناوری لیزری، به استقبال از وی رفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، مخالفان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در آستانه سفر وی به نیویورک جهت شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای اقدامات اعتراضی علیه وی آماده شده اند.

در همین راستا، مخالفان نتانیاهو یک کلیپ ویدئویی را از طریق فناوری لیزری در سان‌فرانسیسکو به نمایش درآورده‌اند.

در این کلیپ کوتاه ویدئویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی پشت میله‌ها زندان با یونیفرم زندانیان به تصویر کشیده می‌شود و در ادامه به وی برای ورود به آلکاتراز (زندان مشهور آمریکا) خوش‌آمد گفته می‌شود!

روز گذشته رسانه‌های عبری از تدارک ویژه مخالفان نتانیاهو برای اعتراضات گسترده علیه وی در جریان سفرش به نیویورک خبر داده بودند.

براین اساس، مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از سیاست‌های وی به ویژه در موضوع اصلاحات قضائی جنجالی، به ستوه آمده اند در نظر دارند تظاهراتی گسترده در نیویورک علیه وی برگزار کنند.

همچنین مخالفان نتانیاهو در صدد نمایش شعارهای اعتراضی علیه نتانیاهو بر روی مقر سازمان ملل در نیویورک با استفاده از فناوری لیزری هستند. در یکی از این شعارها نتانیاهو فردی مجرم خطاب شده که کسی نباید سخنان و ادعاهایش را باور کند.

کد خبر 5888675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha