۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۴۰

رئیس کمیته امداد شهرستان کوثر خبر داد؛

تدارک ۱۲۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کوثر

تدارک ۱۲۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کوثر

کوثر- رئیس کمیته امداد شهرستان کوثر گفت: ۱۲۰ بسته تحصیلی و لوازم‌التحریر در شهرستان کوثر بین دانش‌آموزان نیازمند و تحت حمایت توزیع می‌شود.

منوچهر گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این بسته‌های تحصیلی و آموزشی با همکاری مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) و کمیته امداد شهرستان کوثر تهیه و در مرحله توزیع است.

وی تصریح کرد: پویش فصل مهر و جشن عاطفه‌ها فرصتی مناسب فراهم کرده تا به کمک خیران بتوانیم نیاز تحصیلی دانش‌آموزان را رفع کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان کوثر گفت: ۴۷۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کوثر در ایام برگزاری جشن عاطفه‌ها، بسته‌های تحصیلی و لوازم‌التحریر خود را دریافت می‌کنند.

گنجی افزود: با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران محلات مختلف این شهرستان، به صورت محله‌محور و مدرسه‌محور تهیه و توزیع نیازمندی دانش‌آموزان را در این ایام شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ باب مسکن از محل تفاهم نامه بنیاد مستضعفان تکمیل شده و در روزهای آینده تحویل مددجویان تحت حمایت این نهاد انقلابی خواهد شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کوثر اضافه کرد: ساخت مسکن از طریق تفاهم نامه بنیاد مسکن و سپاه در حال انجام است که تا شروع فصل سرما تعدادی از آنها آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 5888841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha