۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در البرز برگزار می‌شود

مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در البرز برگزار می‌شود

کرج- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در البرز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نکوداشت حدود ۵ هزار نفر از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور از ساعت ۸:۳۰ در کرج و سایر شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود.

سردار اسلامی با بیان اینکه این مراسم در کرج از ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش‌های شهدای نژاد فلاح کرج برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم با هدف تجلیل از یادگاران دفاع مقدس و مقاومت، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا، بانوان ایثارگر دفاع مقدس و جهادگران ترویج و تبیین فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت با حضور حداکثری مردم و مسئولان کشوری و لشگری استان البرز برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه در آئین «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در استان البرز در مجموع در طول سال از بیست هزار پیشکسوت و جهادگر دفاع مقدس و مقاومت تجلیل خواهد شد، عنوان کرد: تجلیل از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس کمترین کاری است که می‌توان در جهت گرامیداشت حماسه بزرگی که آن‌ها خلق کرده اند؛ انجام داد.

وی همچنین تجلیل از بانوان ایثارگر دوران دفاع مقدس را یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس ومقاومت استان البرز که در تیر ماه سال جاری در این استان برگزار شد الگویی شد تا در هفته دفاع مقدس سال جاری مراسم تجلیل از بانوان ایثارگر دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5888857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha