۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان:

اصلاحات آزادراه زنجان - قزوین بر اساس نظر کارشناسان است

اصلاحات آزادراه زنجان - قزوین بر اساس نظر کارشناسان است

زنجان-معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: اصلاحات آزادراه زنجان - قزوین بر اساس نظر کارشناسان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی نظری روز سه شنبه گفت: اصلاحات صورت گرفته در محور آزادراه زنجان- قزوین بر اساس سنجش شاخص IRI (شدت خرابی جاده)، بازدید میدانی کارشناسان و مشاور پروژه و همچنین بنا به درخواست‌ها و شکایاتی که از طرف کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر صورت گرفته است.

وی افزود: آزاد راه زنجان-قزوین به دلیل ترافیک بالا، شاهد اضمحلال آسفالت است و اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان با نگاه فنی، عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت را در این محور انجام می‌دهد.

نظری در خصوص چگونگی تعیین اولویت عملیات آسفالت در آزادراه زنجان-قزوین، ادامه داد: با برداشت‌های آزمایشگاه فنی مکانیک خاک و سنجش ناهمواری (IRI) شدت خرابی، کار در آزادراه زنجان قزوین بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، امسال از کیلومتر ۳۶ به سمت قزوین و همچنین از سه راهی سلطانیه تا کیلومتر ۲۷ به سمت زنجان، لکه‌گیری اساسی شد.

معاون راهداری تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم در یک ماه باقی مانده از فصل کاری، مقاطعی که خرابی شدید دارند را اصلاح و مابقی پروژه نیز سال بعد اجرا می‌شود.

نظری افزود: به دستور پلیس‌راه جهت جلوگیری از تصادف و حجم بالای سفرهای تابستانی و ترافیک شدید در محور زنجان_قزوین، کارگاه‌های جاده‌ای تا اول مهر ماه متوقف شده است که پس از رفع این محدودیت‌ها تا پایان فصل کاری عملیات روکش آسفالت محور زنجان- قزوین انجام خواهد شد.

کد خبر 5889756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha