۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹

رئیس کمیته امداد اداره یک اردبیل:

جشن خودکفایی ۲هزار مددجوی اردبیلی هفته برگزار می‌شود

جشن خودکفایی ۲هزار مددجوی اردبیلی هفته برگزار می‌شود

اردبیل- رئیس کمیته امداد اداره یک اردبیل گفت: جشن خودکفایی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد با محوریت ۲ هزار مددجو در هفته آینده برگزار خواهد شد.

رحیم شهبازی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از سهمیه ابلاغی به کمیته امداد اداره یک اردبیل تاکنون ۱۶۴ مددجو به خودکفایی رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: در حوزه خودکفایی مددجویان تحت حمایت سهمیه کمیته امداد اداره یک اردبیل ۲۲۰ نفر بوده که تاکنون بیش از ۷۰ درصد برنامه ابلاغی تحقق یافته است.

رئیس کمیته امداد اداره یک اردبیل گفت: ۷۳ مورد از طرح‌های اجرا شده مختص مددجویان تحت حمایت و مابقی نیز غیر مددجو بوده که با پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای دهک‌های چهار و پنج فرصت اشتغال، درآمدزایی و خوداتکایی این خانواده‌ها مهیا شده است.

شهبازی افزود: امسال بیشترین پیگیری در حوزه اشتغال و مسکن است که با همکاری و تعامل بانک‌های عامل در شهرستان اردبیل سعی داریم روند پرداخت تسهیلات را به ویژه در نیمه دوم سال سرعت ببخشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جشن خودکفایی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد با محوریت ۲ هزار مددجو در هفته آینده برگزار خواهد شد تا این خانوارها با رسیدن به نقطه توانمندی اقتصادی بتوانند از چرخه دریافت مستمری ماهانه خارج شوند.

شهبازی اضافه کرد: در این ایام برگزاری جشن عاطفه‌ها را نیز در کمک به دانش‌آموزان نیازمند شاهد هستیم که بیشترین منابع جمع‌آوری شده با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری به صورت محله‌محور بوده است.

وی بیان کرد: سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها بیش از سه میلیارد و ۹۹ میلیون تومان منابع جمع‌آوری و بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع شد.

شهبازی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: از روز گذشته با برپایی ایستگاه‌های سیار و همراهی مراکز نیکوکاری شهرستان اردبیل تلاش بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی است که در روزهای آینده این حرکت با همراهی مردم به اوج خود خواهد رسید.

رئیس کمیته امداد اداره یک اردبیل یادآور شد: تلاش بر این است تا کمک‌های جمع‌آوری شده در سریع‌ترین زمان و قبل از شروع سال تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود تا آنها با آرامش بیشتر سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

کد خبر 5889781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha