۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳

فرماندار گناوه:

والدین ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند

والدین ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: والدین ارتباط خود را با مدارس و مربیان حفظ کنند و ارتباط تنگاتنگ بین خانه و مدرسه به عنوان خانه دوم آینده سازان کشور هر چه بیشتر مد نظر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح چهارشنبه در آئین جشن شکوفه‌ها در گناوه گفت: دانش آموزان سرمایه و آینده سازان این نظام بوده و باید در تربیت و آموزش آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

فرماندار گناوه افزود:: دانش آموزان بزرگترین سرمایه برای والدین و کشور هستند که آینده به دست آنان سپرده خواهد شد.

وی گفت: والدین ارتباط خود را با مدارس و مربیان و محل تحصیل فرزندان خود حفظ کنند و ارتباط تنگاتنگ بین خانه و مدرسه به عنوان خانه دوم آینده سازان کشور هر چه بیشتر مد نظر باشد.

والدین ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند

وی یادآور شد: حضور دانش آموزان در و کلاس اولی‌ها در مدارس، آغاز زندگی و نگاه جدید و نو برای آنها باهدف تعلیم و تربیت است و باید از این فرصت برای آموزش و تعلیم و تربیت آنها نهایت استفاده برده شود..

وی گفت: حضور کلاس اولی‌ها نازنین در مدارس و عرصه فرهنگ و ادب و دانش باعث پیشرفت و ترقی و زیربنای تربیت انسان‌های بزرگ و توانمندی برای پیشرفت کشور و نظام انقلاب اسلامی است که به همت والدین و مربیان میسر خواهد شد.

فرماندار گناوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور همه خوبی‌ها، رشادت‌ها و عظمت، صلابت و مردانگی و بزرگی ملت ایران به رهبری امام راحل است و در این هفته برنامه‌های متنوعی در شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5890105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha