۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰

نماینده ولی فقیه در مازندران:

عقبه دشمن در حال فرو ریختن است

عقبه دشمن در حال فرو ریختن است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هیمنه و عقبه دشمن در حال فرو ریختن است، گفت: وحدت امت توطئه ها را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمد باقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه یاد خاطره رشادت‌های دوران دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنیم افزود: آسایش امروز مدیون مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: اگر امروز دست ما از نظر تجهیزات نظامی و دفاعی پر است آن روزی را که دستمان برابر دشمنانی که به مجهزترین سلاح‌ها تجهیز بودند فراموش نمی‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: اگر امروز امنیت داریم ناآرامی‌های گذشته را فراموش نخواهیم کرد و باید بدانیم هنوز گردنه‌هایی را در پیش داریم و نیازمند استقامت پایداری و رشادت هستیم.

وی تصریح کرد: با پیشگامی و پیشکسوتی و رهبری مقام معظم رهبری ملت بصیر و هوشیار ایران راه را ادامه خواهند داد و نقشه‌ها و فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه هیمنه دشمن در حال فرو ریختن است، گفت: امروز پول‌های بلوکه شده ایران در کشورهای دیگر در حال آزادسازی است.

آیت الله لائینی گفت: دشمن وحدت و اهمیت ما را هدف قرار داده است و وحدت امت و امام توطئه‌ها را خنثی و جنگ‌ها را به نفع ما می‌کند.

کد خبر 5890193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha